Minecraft Flash

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Ta gra znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
2.0 / 5 Oceny: 25
Minecraft Flash2.0/5 (25)

Kategoria: Gry przygodowe

Tagi:
minecraft    fajne    buska   
Dodano: 2012-07-26 21:32:35
avatar
Dodał: Mariannoskompeden... Odsłony: 506294
Minecraft Flash Ale ta gra jest dla 2 latkow tylko wiec

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

Lord of the Rings Online

Władca Pierścieni za darmo w wersji MMORPG!

Rail Nation (PL)

Stwórz własne imperium kolejowe!

Plemiona 2 (PL)

Zarządzaj swoją wioską rozwijając budynki i twórz armie przeznaczone do ataków i obrony.

Heroes Online (PL)

Kultowa gra z serii Heroes of Might and Magic na przeglądarkę.

Komentarze do Minecraft Flash


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Nindzatigers 2014-10-28 17:04:12 0
ale to jest kurwaj guwwno! do pierdola brać tą grę ona jest dla 2 latów ! góóóóóóóóóóówwwwnooooooo!!!!
konrad7875 2014-10-23 16:25:57 0
góóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóówno
Katarzyna_Niedbala-Strag 2014-10-14 21:51:45 +4
co to jest to to ...
Adam_Frontczak 2014-09-20 11:51:28 +6
gówno
KamiX_PL 2014-08-23 18:52:33 +10
to jest najgłupsza podróba minecrafta w jaką kiedy kolwiek grałem!!!
tomekz2000 2014-08-02 20:54:22 +8
głupieod 1 lat głupieniepolecam
o/9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999topuwno
warfare 2014-09-06 15:14:41 +3
@tomekz2000: umiesz urzywać spacji?
kokomoko 2014-08-01 13:52:11 +5
DO DUPY
snajper222 2014-07-29 20:30:46 +6
ale gówno
Saimon123 2014-07-25 18:19:30 +5
Bo to gra dla 2 latkow xD
MACIU_pl 2014-07-11 16:47:38 +5
Czytaj Pierwsze litery!
Hamak
Ul
Jacek
Ola
Wrocław
Antek
buszmenalbert 2014-06-14 19:12:09 +6
OMG! WTF! już lepsze jest pet party!
Xevor15 2014-06-13 19:19:51 +8
Głupia!!!!!!!!!!!!! 1/15
Kacper_Majda1 2014-06-10 18:32:47 +9
gówno -10000000000000000000000000000000000000000000000000/0
Cylopis 2014-05-15 15:21:53 +13
głupia
guard6665 2014-05-05 15:20:15 +19
gorzej sie nie da TAKIEJ GLUPIEJ GRY NIE WIDZIALEM
szymo_ziom 2014-05-08 22:30:48 +12
@guard6665: ZGADZAM SIE Z TB
MrKostek150 2014-05-13 11:17:56 +7
@guard6665: Ja też
kuku213 2014-05-24 16:36:15 +5
@guard6665: ja mam takiego samego avatara na jejapl :D
twojastara221 2014-07-01 15:18:22 +2
@guard6665: zgadzam się
warfare 2014-09-06 15:17:25 +1
@kuku213: no i?
tez sie zgadzam
nikos2006 2014-04-16 16:38:42 +24
ta gra to nie styl minecrafta tylko kupa
kubacyzio1 2014-04-05 09:16:04 +18
tu się da rozwalać 0/100000000000000000000000000000000000000000000000000000
luzak2999 2014-04-04 22:01:23 +13
WAT creeper i skrzydla nawet w minecrafcie nie ma takiego moda
buszmenalbert 2014-06-14 19:08:40 +6
@luzak2999: Ale jest mod aether dający skrzydła
kuba25032001 2014-03-23 12:43:39 +11
WTF ? O TO KUR** Jest !
karol213 2014-03-22 11:31:13 +9
nigdy nie widziałem głupszej
Więcej


Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie