Jesteś tutaj: 
Gry online
Symulator męża (A Good Husband)

Gra wymaga wtyczki Unity Web Player

Unity Web Player. Install now!
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 26

Kategoria: Gry przygodowe

Tagi:
Dodano: 2013-12-23 09:07:17
avatar
Dodał: Odsłony: 727196

W tej grze możesz być pantoflarzem, który po pracy skosi trawnik i ugotuje obiad lub zbuntować się i...

WSAD = Sterowanie
SPACJA = Czynności
Z = Zmiana widoku

Komentarze do Symulator męża (A Good Husband)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
kaziu200408 2013-12-23 16:05:29 +125
what teraz to symulatory sa wszystkiego nawet nawet gra
Dusiowata_xD 2014-09-01 12:18:44 +76
Yyyy ...
Ten koniec ...
Nie ładnie żonko ! :D
szklak12 2015-07-13 19:59:06 +11
@Dusiowata_xD: poczuj się jak my faceci...
alansynal 2014-08-25 13:21:07 +46
NA KOŃCU JEST najlepsze . Nie zabijajcie żony stanicie po lewej stronie łurzka w sypialni i klikńijćE SPEJS tylko że musicie mieć dużo pkt i ona zrobi wam loda ale nie można zabijać . Srki ZA BŁENDY ORTOGRAFICZNE A I JESZCZE JEDNO ŻONA BIEDNA MAŁA GŁUPIA ZOSTAWCIE JĄ
Neo1992 2014-08-28 10:10:38 +21
@alansynal: muwi prawde
roblo1223 2014-08-29 17:40:13 +27
@Neo1992: można też naprawić samochud i uciec
kuba2014 2015-07-11 00:41:23 +7
@alansynal: Ile trzeba punktow?
Pawcik8754 2014-11-13 15:28:57 +40
wiecie jak naprawiać auto
Santymatic 2014-11-22 21:14:13 +28
@Pawcik8754: musisz kliknąć na maskę samochodu spacją
hardcor_121 2015-01-15 14:10:45 +39
dosyć szybko sie ładuje a w sypialni dziejom sie rzeczy od 18+
creeper9078 2015-04-17 13:33:39 +15
@hardcor_121: przecież wiadomo xD
HejJestemAda 2015-06-17 21:58:43 +7
@hardcor_121: jak ja mam ściągniętą wtyczke czyli unity i ładuje sie szybko nawet ale na końcu jest znaczek unity i białe tło ... nic sie nie włącza HELP
malypl 2014-02-23 09:20:49 +36
grał ktoś w symulator złodzieja prosze o dpowiedz na profilu
epic_greg 2014-11-10 16:00:25 +34
zajebista 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000/10
norbiak5 2014-08-11 13:24:22 +33
blow w to grał
arturszymanski73997 2014-08-22 14:25:41 +13
@norbiak5: you dont say
Hubert/Śliwa_Śliwiński 2014-05-28 18:33:36 +29
najlepsze jest to w pokoju
xXGutek1226Xx 2015-01-02 19:13:53 +28
Ja skończyłem w więzieniu, potem wyjechałem,a potem żona klękała i mnie przepraszała 10/10
kapi0000 2014-12-29 17:10:16 +28
zastrzelilem ją a później teściową XD
alansynal 2015-03-29 15:06:30 +11
maja123- 2014-09-01 12:26:05 +26
fajna polecam
tomaszkliczek 2013-12-29 15:01:40 +26
GRA fajna 10/10
Kto ma BF4?
Kto ma Prince of persia warrior within?
Kto ma fifa 14
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]===================
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
majek12 2013-12-29 17:02:06 +8
@tomaszkliczek: mam bf4 mam fifa 14 niemam Prince of persia warrior within bo to jest glupie
xXmetinXx 2014-01-04 21:27:48 +8
@tomaszkliczek: Ja mam Prince of Persia - Dusza Wojownika
alansynal 2015-03-29 15:09:34 +8
@xXmetinXx: hhhyyymmmmyyy ja mam Prince of persiia 2 trony
Sebastian_Boronczyk 2015-04-16 14:27:16 +9
@majek12: A ja mam fife 14 gta 5 i tyle
A1a 2014-02-12 19:15:33 +24
ale długo sie ładuje !!!
misiu44441 2013-12-27 13:49:52 +23
niech zrobią jeszcze symulator dziecka
LeMixX2 2013-12-27 16:29:12 +11
@misiu44441: jeszcze wuja cioci tesciowej tescia i ciula
byczkowskim 2013-12-23 19:22:14 +23
powinni zrobić symulator produkcji dzieci
lat33 2013-12-24 08:38:20 +8
@byczkowskim: przydało by się
FilmyMuzyka 2015-03-22 13:50:14 +8
HejJestemAda 2015-06-17 21:59:43 +4
@byczkowskim: omg ty zboku xDD
darthbanesit 2014-01-02 19:18:12 +22
10000000000000 :D
darthbanesit 2014-01-02 19:20:44 +11
@darthbanesit: -100000000000
smok_swagu 2014-11-22 11:01:43 +21
WYJECHAŁEM OD MOJEJ ŻONY
karupa 2014-11-13 18:53:01 +21
MUSISZ TO
kamimi 2014-05-26 19:28:25 +21
jupi seks
alansynal 2014-06-15 11:13:58 +17
@kamimi: Mały debil dziecko ile ty masz lat ??
Error_400_T 2014-07-02 09:55:49 +12
@kamimi: zgaduje że masz 8 - 10 lat więc się ogarnij !!!
alansynal 2014-07-09 12:46:07 +13
@Error_400_T: Ja, nie obrażaj pan.
alansynal 2014-07-18 15:26:55 +10
@alansynal: Ja czy on??? , Kto ma 10 lat ja czy on/ona.
HejJestemAda 2015-06-17 22:00:45 +4
@alansynal: pewnie mówił do kamimi ;_; ale te dziecko naprawde... jest zboczone
alansynal 2015-08-18 12:35:03 +1
@HejJestemAda: ok kamimi ty zboku
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2015 Comprehensible Download Attack

Logowanie