Jesteś tutaj: 
Gry online
Wesołe kółka (Happy Wheels)
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 121

Kategoria: Gry zręcznościowe

Tagi:
rower    wozek    kolach    inwalidzki   
Dodano: 2010-09-10 16:56:02
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 2455061

Uwaga! Bardzo krwawa gierka! Postaraj się pokonać całą trasę nie uszkadzając siebie samego. Nie będzie to wcale takie proste.

STRZAŁKI = Sterowanie
CTRL (w przypadku roweru) = Wystrzelenie chłopca

Komentarze do Wesołe kółka (Happy Wheels)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
agentk100 2013-12-21 19:43:39 +95
daje ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
jakomedia 2014-01-17 20:42:05 +69
I LOVE MINECRAFT :P lol
ledazool_cr7 2012-12-13 17:39:15 +61
KTO LUBI HAPPY WHEELS JEST ZARĄBISTE POLECAM GRE NAPRAWDE NAJLEPSZY SYNEK I OJCIEC
xd_maytki_xd 2012-12-28 10:25:29 +4
@ledazool_cr7: geniuszu to jest timmy and jimmy
mod 2013-11-30 13:38:36 +57
KOcham tę grę!1!!!!!!!!!
tome 2013-12-06 17:52:57 +55
fajne 10-10
withe11 2012-11-30 15:44:20 +47
Mam pytanie czy jak napisze '' Jesteście poj**ani z tymi plusami'' to dostane plusa?
LubieCycki 2013-01-31 20:04:52
[Użytkownik został zablokowany]
diwersion 2014-07-05 10:55:52 +42
S
SU
SUP
SUPE
SUPER
SUPER G
SUPER GR
SUPER GRA
SUPER GR
SUPER G
SUPER
SUPE
SUP
SU
S
jansmo 2013-04-04 12:43:32 +42
zbieram plusy

Dusiowata_xD 2014-06-24 20:21:52 +40
Fajna nawet ale wole pełną wersje xD
Wejdźcie na Totaljerkface.com xD
mateo004 2013-12-06 20:16:12 +40
demo głupie
ale pełna wersja zajebista!!!!!!!!!

:)
maciekz111 2013-09-17 15:46:38 +40
Nie no zajebiste +
Savana33 2013-03-10 15:15:27 +40
kto grał w to więcej niż 2 razy + jeśli chcesz :)
kacpero22 2012-12-18 17:06:52 +40
super gra kto sie zgadza
Grapex 2013-04-11 18:13:04 +37
ZERO SMUTKU ZERO ZŁOSCI ZAJEBISTA GRA PO CAŁOŚCI
wiktoriakrajczynska71 2013-05-24 19:24:03 +33
ja nie lubie Justina bibera]

malypl 2014-04-18 11:37:23 +32
fajna ale na totaljerkface jest pełna wersja więc moja o cena 7 do 7
mgig 2012-08-07 15:42:03 +32
z
za
zaj
zaje
zajeb
zajebi
zajebis
zajebista
papaj1996 2012-04-25 15:00:46 +32
Lepiej zagrać na totaljerkface.com tam pełna wersja na 100%
Starkiller3221 2014-06-13 19:23:18 +31
jak się łapie rzeczy na jaki przycisk
Acemen 2014-07-03 14:48:15 +11
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2015 Comprehensible Download Attack

Logowanie