100 stopni poniżej zera / 100 Degrees Below Zero (2013)Lektor / PL

100 stopni poniżej zera / 100 Degrees Below Zero (2013)Lektor / PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
2.0 / 5 Oceny: 5

Odsłony: 24115

Kategoria: Różności

Tagi:
akcja    sci-fi   
Dodano: 2013-11-20 18:26:14
avatar
Dodał:

Świat został zniszczony przez warunki pogodowe, grupa nieuczciwych naukowców próbują odwrócić kataklizm który został zniszczony przez nową epokę lodowcową.

Komentarze zawierające linki, zdjęcia lub spam mogą być automatycznie kasowane.
sortuj po: najlepsze najnowsze
avatar
anonim (*.*.4.189) 2014-01-04 21:05:01 +10
I te ciagle upadki, ktore sa nudne i malo realistyczne... Kawalek wiezy przelecial jak zapalka a helikopter twardo i rowno trzymal swoj kurs... Porazka. Slabe efekty do bani i ten grad wielkosci pilek do kosza jak siostra go kopnela... Taka kula gradowa zrownalaby z ziemia samochod osobowy... Obejrzalem ten film do konca niestety i wogole nie polecam 0/10!:( Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.75.27) 2014-05-21 10:36:16 0
@anonim: Napisałeś wszystko co ja pomyślałem. Faktycznie braciszek mnie rozwalał co chwilę bum leży bum leży bum leży większa ciota niż jego siostra. A ten grad LOL jak to dzieci mówią. Film padaka nie polecam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.137.97) 2014-01-01 11:02:24 +5
Jest na co popatrzeć, to znaczy.... dziewczyny z balonami biegają w obcisłych bluzeczkach po Paryżu, niestety reżyser odbiega od realizmu, bo choć śnieg ciągle pada to mokrego podkoszulka nie uświadczysz ;( kicha Odpowiedz
Jaro8 2014-08-22 09:13:21 +4
Poniżej zera to jest ten film. Kiedy kopnęła tą bryłę lodu jak piłkę, to przestałem oglądać. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.42.128) 2013-12-02 15:14:17 +4
kicha tandeta nie polecam?:""" Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.219.211) 2013-11-24 10:21:37 +3
wytrzymałem 30 minut. Kiepski nisko budżetowy film, raczej szkoda czasu :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.208.235) 2014-02-23 22:53:54 +2
Wytrzymałem 30 minut. Kiepski bardzo nisko budżetowy film .Lektor słaby ale to nie jego wina . Dialogi są denne ! Młodzi aktorzy BEZNADZIEJNI ! , grają bez jaj . Dawno nie widziałam takiej kaszany . Ale jak kto lubi takie CÓŚ katastroficzne ........... :-) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.161.67) 2014-01-19 23:16:25 +2
jak auto wyjeżdza z tunelu to w photo shopie chyba zrobili... tragedia, syf, muł i smoleńsk! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.86.115) 2014-11-20 23:00:22 +1
kompletne dno Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.235.1) 2014-06-11 18:26:41 +1
bardo slaby po prostu totalne dno Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.127.105) 2015-03-31 21:14:30 0
Co sie dziwić kolejny niemiecki chłam. We wszystkich filmach produkcji niemieckiej akcja rozgrywa się bardzo szybko i mało realistycznie. Niestety zmarnowałam aż 30 min. bo tyle dałam rade to oglądać. szczerze NIE POLECAM. Odpowiedz
Jaroslaw_Noga 2015-03-20 20:00:47 0
tylko m jak miłość jest gorszy ale nie wiele


\\\ Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.11.114) 2015-02-15 19:53:48 0
Rozbroiły mnie: buda odpraw w Eurotunelu (czy kręcili to gdzieś w głębokiej Rosji, chyba jeszcze za komuny), ogólnie ta miejscówka w najmniejszym stopniu nie przypomina Wielkiej Brytanii), w tej sekwencji (akcja niby dzieje się w UK) jest ujęcie mostu z ruchem PRAWOSTRONNYM i jadącym środkiem tramwajem dziwnie podobnym do tych kursujących w Budapeszcie, wjazd i wyjazd z Eurotunelu z wmontowanym w tle zdjęciem (szczególnie dziwnie wygląda pociąg Eurostar stojący we wjeździe, trochę rozmyty). O tym że Amerykanie jadą z Londynu do Paryża seicento na węgierskich numerach, przystosowanym do ruchu prawostronnego już nie wspominam bo to z tego wszystkiego jest najbardziej prawdopodobne... Idiotyczny pomysł spotkania się na wieży Eiffla (miasto się wali, no to lećmy na wieżę spotkać się z helikopterem!). Ogólnie DNO! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.43.199) 2014-07-15 23:44:34 0
Szczerze?Rzeczywiscie film sredni,spodziewalem sie czegos bardziej ambitnego.Szkoda. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.111.196) 2014-07-13 15:04:04 0
nie robi wrazenia . Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.125.6) 2014-07-01 11:05:39 0
Najlepszy film jaki oglądałam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.125.6) 2014-07-01 11:06:48 0
@anonim: To chyba mało filmów oglądasz do dupy Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.4.20) 2015-02-18 17:26:31 0
@anonim: Ja oglądałam no mnóstwo filmów i mi się podoba. Jej/Mu tez może każdy ma własne zdanie więc się odczep. :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.125.6) 2014-07-01 11:04:29 0
Kiedyś to oglądałam i zapomniałam tytułu i tyle się naszukałam aż znalazłam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.125.6) 2014-07-01 11:03:27 0
Mi się bardzo podoba Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.233.229) 2014-03-31 16:49:21 0
gdybym na to kupił bilet, to po 20 minutach wisiałbym w kinowym wychodku na gumie od majtek. ale, że jest za free to spoko, super, mega fajny! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.144.137) 2014-01-06 21:29:31 0
KICHA. nieźle się uśmiałem - wchodzili na wieżę to padał śnieg i zero ruchu na drogach, jak wchodzą po schodach to na dole widać normalne życie Paryża i ten helikopter z rosyjską czerwoną gwiazdą. Porażka Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.137.236) 2013-11-25 21:53:05 0
ale szmira masakra nawet nie ogladajcie Odpowiedz
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie