Opowieści z Narnii: Lew, czarownica i stara szafa - online (2005) Dubbing PL

Opowieści z Narnii: Lew, czarownica i stara szafa - online (2005) Dubbing PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 7

Kategoria: Różności

Tagi:
avatar

Dodał: anonim

Opowieści z Narnii: Lew, czarownica i stara szafa / The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe - online (2005) Dubbing PL

Komentarze z FB

Komentarze do Opowieści z Narnii: Lew, czarownica i stara szafa - online (2005) Dubbing PL

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.63.2) 2014-02-09 21:51:19 +286
Super film . Komu ten film się podoba klika + Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.104.155) 2014-02-11 18:22:34 +129
Lektura jest fajna i film też Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.164.221) 2014-01-07 10:56:54 +109
pamiętaj lektura i film mają wiele innych szczegółów Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.169.108) 2014-02-25 11:19:37 +88
Lektura jest fajna film tak samo. Ale to jest wiadome film a lektura jest inna.... Kto ma takie samo zdanie daje '' + ''' Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
Snajper_PL 2014-02-05 20:55:38 +45
Jeden z lepszych tekstów:

-Edek?Edmund?.... Urwę mu łeb. Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

anonim (*.*.118.127) wysłano z m.cda.pl 2014-09-21 19:33:47 +2
Super film komu sie podoba + :-) Odpowiedz
anonim (*.*.95.133) wysłano z m.cda.pl 2014-09-21 16:14:03 0
Kocham Aslana! Odpowiedz
anonim (*.*.33.145) 2014-09-16 12:14:38 +1
Wow, według mnie to jeden z najpiękniejszych filmów, jak Harry Potter . Jest tak piękny że brak mi słów! Na prawdę! Jest tak samo wspaniałe jak książka, którą czytałam i zostałam jej fanką. Piękny film, polecam! Odpowiedz
anonim (*.*.210.34) 2014-09-12 14:36:59 +1
SUPER Odpowiedz
anonim (*.*.53.45) 2014-09-06 20:13:25 +1
super Odpowiedz
anonim (*.*.12.42) 2014-09-06 17:01:44 +1
Harry potter lepszy XD :D Odpowiedz
anonim (*.*.192.102) 2014-09-05 22:14:34 +1
fajna lektura podoba mi się Odpowiedz
anonim (*.*.163.19) 2014-09-04 00:58:52 0
Ten mały gnój jest wku*wiający, plus jego głos oryginalny angielski! Film spoko ale tego małego nie mogę zdzierżyć xD Odpowiedz
anonim (*.*.143.218) 2014-08-29 15:59:14 +2
kto oglądał jeszcze oglądał w 2014? :D Odpowiedz
anonim (*.*.138.18) 2014-08-28 22:02:18 +2
- Urwę mu łeb !
- Możesz już nie mieć okazji..

Rozwaliło mnie to :D Odpowiedz
anonim (*.*.34.8) wysłano z m.cda.pl 2014-08-28 19:45:01 +5
Kocham ten film i aslama Odpowiedz
anonim (*.*.7.76) 2014-08-28 19:29:19 +3
harry potter jest i tak najlepszy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odpowiedz
anonim (*.*.5.215) wysłano z m.cda.pl 2014-08-26 20:20:14 +2
Fajny film :D Odpowiedz
anonim (*.*.142.167) 2014-08-25 16:52:28 +5
kto lubi Harrego Pottera i Narnie to różczki w górę i czarujemy w plusika Odpowiedz
anonim (*.*.21.108) wysłano z m.cda.pl 2014-08-21 17:44:18 +2
Fajny film czadowy był feniks komu się podoba niech klika z góry dzięki. + =) ;) ;)
:-) :-) :-) :-) Odpowiedz
anonim (*.*.21.108) wysłano z m.cda.pl 2014-08-21 17:41:00 +2
Fajowy film .była też w tym filmie fajna bitwa .komu sie podoba to niech klika . ;) =) Odpowiedz
anonim (*.*.21.108) wysłano z m.cda.pl 2014-08-21 17:30:04 +5
Odjazdowy film i bitwa Odpowiedz
anonim (*.*.21.108) wysłano z m.cda.pl 2014-08-21 17:27:52 +2
Figa z makiem
Odjazdowy film i bitwa Odpowiedz
anonim (*.*.21.108) wysłano z m.cda.pl 2014-08-21 17:18:30 +5
Fajny film i bitwa Odpowiedz
anonim (*.*.104.238) wysłano z m.cda.pl 2014-08-17 08:23:09 +2
Czy królowa wyczarowała ptasie mleczko ze sklepu /: Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:


Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie